Oferta pracy

Inżynier wsparcia sprzedaży

Zadania

  • dobór rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa dla klientów firmy (duże firmy i instytucje),
  • prowadzenie prezentacji technicznych oraz szkoleń (zdalnie oraz u klienta),
  • wdrożenia rozwiązań u klienta,
  • prowadzenie szkoleń,
  • wsparcie dla działu handlowego.

Wymagania

  • dobra znajomość sieci komputerowej LAN/WAN,
  • wysoki poziom komunikatywności,
  • chęci do stałego podnoszenia umiejętności i kwalifikacji,
  • umiejętność z korzystania z dokumentacji technicznej w j. angielskim,
  • prawo jazdy kat. B mile widziane,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie wiedzy/certyfikatów typu: Cisco (CCNA), Fortinet, Barracuda Networks, Stormshield, Palo Alto, Forcepoint.

Oferujemy

  • pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system wynagradzania (pensja stała + premia),
  • szkolenia techniczne z zakresu oferowanych rozwiązań, prowadzone przez dystrybutorów oraz producentów,
  • pracę w młodym zespole w fantastycznej atmosferze w stabilnej, bardzo szybko rozwijającej się firmie,
  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego szkolenia nie tylko z zakresu bezpieczeństwa sieci, ale także ogólne szkolenia IT, np. szkolenia Microsoft, Vmware itp.),
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • imprezy integracyjne,
  • pakiet sportowy OK System,
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne.

Skontaktuj się z nami

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Wyślij nam swoje CV na adres praca@miecznet.pl. W treści maila napisz krótko, dlaczego uważasz, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.

Jesteś zainteresowany produktami. Skontaktuj się z nami!