Oferta pracy
Inżynier wsparcia sprzedaży
Zadania
- dobór rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa dla klientów firmy (duże firmy i instytucje),
- prowadzenie prezentacji technicznych oraz szkoleń (zdalnie oraz u klienta),
- wdrożenia rozwiązań u klienta,
- prowadzenie szkoleń,
- wsparcie dla działu handlowego.
Wymagania
- dobra znajomość sieci komputerowej LAN/WAN,
- wysoki poziom komunikatywności,
- chęci do stałego podnoszenia umiejętności i kwalifikacji,
- umiejętność z korzystania z dokumentacji technicznej w j. angielskim,
- prawo jazdy kat. B mile widziane,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie wiedzy/certyfikatów typu: Cisco (CCNA), Fortinet, Barracuda Networks, Stormshield, Palo Alto, Forcepoint.
Oferujemy
- pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny system wynagradzania (pensja stała + premia),
- szkolenia techniczne z zakresu oferowanych rozwiązań, prowadzone przez dystrybutorów oraz producentów,
- pracę w młodym zespole w fantastycznej atmosferze w stabilnej, bardzo szybko rozwijającej się firmie,
- możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego szkolenia nie tylko z zakresu bezpieczeństwa sieci, ale także ogólne szkolenia IT, np. szkolenia Microsoft, Vmware itp.),
- możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
- imprezy integracyjne,
- pakiet sportowy OK System,
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
Skontaktuj się z nami
Zainteresowała Cię nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Wyślij nam swoje CV na adres praca@miecznet.pl. W treści maila napisz krótko, dlaczego uważasz, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.