W przypadku planowanego lub nieplanowanego przestoju usługa uaktywnia dostęp do poczty elektronicznej poprzez sieć Web oraz umożliwia zarządzanie pocztą i korzystanie z niej. Nie trzeba kupować żadnego sprzętu, instalować jakiegokolwiek oprogramowania, ani wykonywać żadnych czynności serwisowych.
Blokowanie spamu
Blokuje 99 procent spamu oraz umieszcza go w zewnętrznej kwarantannie, umożliwiając jego obsługę w dowolnej chwili.
Skanowanie wirusów i robaków
Zastrzeżona technologia wykrywania robaków WormTraq® umożliwia rozpoznawanie i przechwytywanie masowo wysyłanych robaków w ramach tzw. ataków godziny zerowej przed ich przedostaniem się do sieci korporacyjnej lub jej opuszczeniem.
Ochrona przed fałszerstwami
- Reguły antyspamowe automatycznie chronią firmy przed fałszerstwami i próbami wyłudzenia informacji.
- Filtrowanie zawartości oraz załączników
- Konfigurowalne zasady umożliwiają blokowanie niepożądanej, nieodpowiedniej i szkodliwej zawartości w treści wiadomości e-mail oraz w załącznikach zanim trafią do Twojej sieci lub ją opuszczą.
- Ochrona przed atakami na pocztę elektroniczną
- Maskowanie serwerów poczty elektronicznej przed publicznym Internetem, blokowanie ataków typu DoS (odmowa usługi) oraz innych ataków opartych na protokole SMTP.
Bezpieczeństwo oparte na reputacji
- Wykorzystuje analizę globalnej reputacji w usłudze TrustedSource™, aby eliminować zagrożenia z chwilą ich pojawienia się.
- Filtrowanie wiadomości wychodzących
- Ochrona zastrzeżonych informacji przed ich wycieknięciem
Przywracanie usług poczty elektronicznej
Usługa Fail Safe Service jest włączana automatycznie za każdym razem, gdy nie można nawiązać połączenia z serwerem lub serwerami poczty elektronicznej z uwagi na zaplanowane lub niezaplanowane przestoje i obejmuje przechowywanie wiadomości e-mail przez okres pięciu kolejnych dni.
Ciągłość działalności biznesowej
W przypadku planowanego lub nieplanowanego przestoju można korzystać z naszego bezpiecznego, łatwego w użyciu interfejsu sieci Web w celu wysyłania i odbierania wiadomości, przeszukiwania i pobierania przechowywanych wiadomości oraz zarządzanie wiadomościami umieszczonymi w kwarantannach. Wiadomości wysłane i odebrane w trakcie przestoju są inteligentnie synchronizowane po przywróceniu działania serwerów poczty elektronicznej.
Sieciowa ochrona poczty elektronicznej
Blokowanie spamu, wirusów, robaków oraz zagrożeń związanych z wyłudzaniem informacji na zewnątrz sieci.
Zwiększona wydajność pracy
Automatyczne blokowanie ponad 99 procent całego spamu oznacza, że pracownicy poświęcają mniej czasu na czyszczeniu skrzynek z niepożądanych wiadomości e-mail.
Przywracanie usług
- Pozwala uniknąć przerwy w działaniu poczty elektronicznej w przypadku niedostępności serwera lub serwerów poczty elektronicznej.
- Niski koszt i prostota zarządzania
- Nie trzeba kupować żadnego sprzętu, instalować jakiegokolwiek oprogramowania, przeprowadzać żadnych szkoleń. Zasady tworzy się prosto i równie prosto nimi zarządza.